Wat ga je doen?
Als administratief medewerker binnendienst ben je medeverantwoordelijk voor het genereren van nieuwe en bestaande klanten voor de Schenker.
Met jouw administratieve en proactieve houding krijg je energie van het verwerken van binnenkomende orders. Dit doe je punctueel, zodat je een overzichtelijke administratie hebt en hiermee alle lopende orders onder controle houdt.
Je bewaakt het vervolgtraject van orders en hebt contact met klanten en leveranciers. Daarnaast denk je ook actief mee in het samenstellen en bedenken van ons nieuwe assortiment.
Deze ondersteunende functie kan goed gecombineerd worden met een stage in het laatste jaar van MBO 4.
Wij zoeken ter ondersteuning van ons verkoopteam een enthousiaste administratieve kei met een tikkeltje commercieel bloed. Ben jij degene die toe is aan een nieuwe uitdaging?
Wie ben jij?
Solliciteren of meer weten?
Herken jij je in dit profiel en ben je enthousiast geworden? Stuur dan direct jouw motivatiebrief samen met je CV naar vacatures@deschenker.nl t.a.v. Jurian Kunst.
Voor meer informatie over een openstaande vacature bel je ons op 0318-25 23 34. Controleer ook je spambox om onze reactie niet mis te lopen.
Wie weet ben jij binnenkort onze nieuwe collega!
Wij hebben besloten de werving van deze vacatures zelf uit te voeren. Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.
Inkoopster/Inkoper weet van aanpakken |
Administratief medewerk(st)er inkoop volgt graag de trends |
Content medewerker schrijft creatief met een commerciële inslag |
Commercieel medewerker binnendienst commercieel met een proactieve houding |
Backend Developer probleemoplossende houding |
Administratief medewerker punctueel en stressbestendig |
(stagiaire) Marketeer zorgt ervoor dat wij online zichtbaar zijn |
(stagiaire) Commercieel medewerker krijgt energie van het binnenhalen van orders |
Logistiek medewerker tijdige levering is voor jou vanzelfsprekend |
Open sollicitatie voor nieuwe toppers binnen ons team |